Bucuresti Studii Superioare Management
Real Estate Full Time

Dacă:

  • ești o persoană proactivă;
  • cu atitudine pozitivă, entuziasm și optimism;
  • spirit de echipă;
  • cu abilități de comunicare și relaționare;
  • cu abilități multi-task și prioritizare, dinamică;
  • responsabilitate și seriozitate, persoană capabilă de a lucra cu informații confidențiale;
  • atenție distributivă;
  • discretă, disciplinată, organizată

Te așteptăm să te alături echipei noastre!

Educație și experiență/ Alte cerințe:

  • absolvent studii superioare
  • minim 3 ani experiență într-un post similar
  • cunoștințe avansate de utilizare a Microsoft Outlook, Excel, Word, PowerPoint
  • fluent limba engleză(scris, vorbit, tradus) nivel advanced

Oferim:

  • mediu de lucru prietenos și profesional
  • posibilități de dezvoltare profesională
  • pachet salarial competitiv

Rol/ Responsabilități:

  • Asigură asistența pentru General Manager și în diferite probleme ale activității curente și se implică activ în diferitele proiecte ale companiei;
  • Întreține și actualizează agenda General Manager-ului, stabilește și confirmă toate meeting-urile interne și externe;
  • Programează ședințele și pregătește documentele de bază ale întrunirilor;
  • Traduce și editează diferite documente interne;
  • Acordă asistență pentru pregătirea bugetului și participă la organizarea evenimentelor;
  • Colectează date și elaborează diferite rapoarte pentru management;
  • Efectuează lucrări administrative și de secretariat;
  • Asigură suport în elaborarea diferitelor documente solicitate de către Directorii/ managerii executivi

Vă mulțumim pentru aplicare la jobul nostru!

Formular înscriere

Aplică acum